Namn Kungsbacka IF
Swish 123 162 9427
Kontonr Bankgiro: 920-3340

Om Kungsbacka IF

Kungsbacka IF bedriver fotboll- och futsalverksamhet för barn-, ungdom- och seniorspelare i Kungsbacka kommun.

Vi skall ge så många som möjligt chansen att lära sig spela fotboll eller aktivera sig efter sin egen förmåga och sina möjligheter.
Vi skall respektera vår omgivning, varandra och bidra till samverkan.
Vi skall skapa möjligheter att utvecklas i en trygg och ansvarsfull miljö.

”Kungsbacka IF´s Trygga - Framgång är ingen slump”
Föreningens interna handbok som på ett ingående sätt beskriver regler, tillämpningar och ansvar. Genom att följa detta skapas trygghet och framgång.

Vårt representationslag spelar 2024 i division 4 Halland.

Verksamheten bedrivs på vid Kungsbacka sportcenter Inlag och på Tingbergsvallen.

Vill du börja spela fotboll i Kungsbacka IF? Du får gärna vara med och provträna med oss tre gånger innan du bestämmer dig. Kontakta vårt kansli eller ledare för den årskull du tillhör. I huvudmenyn hittar du fliken "bli medlem".