Tack för allt Pia!

för 19 dagar sedan 5 kommentarer 602 visningar
  • för 19 dagar sedan Jan-Åke Hedström

Tack för ett gott och trevligt arbete genom åren. Lycka till med ditt nästa steg. Välkommen i klubben.

• för 19 dagar sedan Tommy Magnusson

Tack för ett mycket bra samarbete under mina fem år i föreningen. Alltid en klippa med god förståelse för alla härligt spretande önskemål som finns i en ideell förening. Jag hoppas att du får en fin dag den 23:e. (Kan inte komma pga jobbresa) Tack igen Pia och segla vackert!

• för 19 dagar sedan Lars Schött

Tack Pia
    Du kommer att vara ordentligt saknad av många.
    Ett Stort Tack för din långa tid i föreningen.
    Hoppas din nya tid blir härlig.
    Hälsningar från
    Lasse och Marianne.

• för 19 dagar sedan Oskar Sigfridson

Stort tack för dina insatser under alla dessa år Pia! Det har varit supertrevligt att jobba med dig och du har alltid löst allt - en riktig klippa. Du kommer vara väldigt saknad i klubben,en hoppas få se dig då och då runt Inlag.
    Alm lycka och välmående framöver! 💐

• för 18 dagar sedan Martin Hoffmann

Stort TACK Pia för ditt engagemang under alla år. Du har varit/är en klippa och det har alltid kännts självklart och naturligt att kontakta dig med en massa konstiga frågor, och du har alltid försökt lösa det så bra som möjligt. Det kommer kännas konstigt att du inte är på kansliet men hoppas du kommer ner till Inlag och tittar på någon av våra matcher Ha nu en bra sommar och lycka till med allt

Rapportera