Skriv i gästboken

1000 tecken kvar

Gästbok

• 25 okt 2014 Lars Schött

Jag hoppas och tror att den avgörande matchen mot Skottfint den 26/10-14,vinns av KIF.
    Div.3 nästa
    Lycka till.

• 25 okt 2014 Trönninge IF

Lycka till imorgon och hoppas på avancemang till 3an! Vi i Trönninge IF håller på er och tackar oavsett resultat för en spännande höst! Vid avancemang till 3an har ni nämligen hjälpt oss upp i 5an då vi just nu står som bästa trea i 6an!

Hejja KIF :)

• 20 aug 2014 Joo

Se nu till att göra lite reklam inför matchen emot IFK Fjärås nu den 1 september! Så det kanske kommer lite folk

• 1 jul 2014 Hans Fredberg

koll

• 18 apr 2014 Lars Schött

Då var seriepremiären gjord.En säker seger.Det var duktigt av spelare och domare att klara av matchen i det väldigt dåliga ljuset.

• 18 apr 2014 #14 Fjärås

Bergström DU ÄR KUUUUNG!

Rapportera

• Inlägget är rapporterat och granskas av sidans administratörer!

• 28 dec 2013 Helen

Hej ja det finns en länk till trettondagscupen under dokument, så ligger spelprogrammet!

• 28 dec 2013 Sökaren

Finns det någon aktuell länk till årets (2014) Trettondagscup?

• 21 jul 2013 Sven Winter

Tack så jättemycket till er som engagerade sig i att göra Gothia Cup till en upplevelse som man minns hela livet. Har varit med fyra år i rad som tränare eller pappa med lag från Kinna IF och alltid spelat gruppspel på Inlag. Bland annat tack vare är i Kungsbacka IF har Gothia Cupen blivit spelarnas och ledarnas bäste fotbollsminne någonsin. Har även en son som dömde fyra dagar på Inlag. Bara positiv respons från denna sidan med. Hjärtligt tack till alla! Vi syns till Gothia Cup 2014!
    En Kinna IF B15 supporter