Avbryt

1000 tecken kvar

Gästbok

• 27 maj 2010 Paul Wiltshire

Hi my name is Paul Wiltshire I played for Kungsbacka IF in the season 1984-1985 . Hasse Barkmen was Chairman and Lars Bjorklund was Football director , Hans Persson was the Secretary. I am now Reserve team manager for Eastleigh FC in England and will be in Sweden at the Gothia Cup with our under 16 teams. It would be nice to meet up with some of players or officials that were around at this time . If anyone reads this and remembers me please contact me via email paulwilts@ntlworld.com.
    Hope you are all keeping well and I remember my time at Kungsbacka IF with great fondness.

Regards

Paul Wiltshire (England)

• 5 maj 2010 Andreas

Hej, Andreas och Johan här från fotbollshalland.se - en ny hemsida om fotbollen i halland. Besök gärna sajten och se vad vi skrivit så här långt.

Vi täcker inte allt men vi i gör små nedslag i fotbollshalland för att vi tycker det är kul. Hoppas ni tycker det med.

Tipsa gärna oss om vad som händer i er klubb. Kanske vill någon dessutom hjälpa oss att bevaka hallandsfotbollen. Det är bara att höra av sig till oss, andreas@fotbollshalland.se eller johan@fotbollshalland.se

• 31 mar 2010 Supporter

Vilka åldrar är anmälda för Gothia Cup i år?

• 19 mar 2010 }||

Gunnilse IS A-laget

2008 startade vi vårt arbete med en ny arbetsmodell för vår seniorverksamhet.

Vi skall satsa på vår egen verksamhet, genom att skapa bra förutsättningar för våra egna spelare att lyckas som seniorspelare i Gunnilse IS. Alternativt satsa på spelare som har lokal förankring i vårt närområde. I årets trupp är det följande killar som har spelat ungdomsfotboll i föreningen: Avan Rekani, Ibush Rama, Haris Dedic, Petros Ahferom, Suleyman Traore, Daniel Pereira, Moses Sswankambo, Ajdin Slijvar, Mauricio Lopez, Mathias Bulun, Walid Kohdr, Leith Ali, Emin Koljic, Rengber Kalash.

Vi skall i truppen ha spelare som har tidigare erfarenheter från spel på elitnivå. (Kenneth Gustavsson, Mauricio Lopez, Mathias Bulun, Dejan Gorcanac, Daniel Pereira) detta för att de bidrar till en mera proffessionell och utvecklande miljö för de spelare som vill gå samma väg.

Vi skall ha som målsättning att kunna erbjuda våra spelare samma förutsättningar som våra elitlag i Göteborg förutom i lönekuvertet, i allt från träningsförutsättningar, tränarstab och allt annat smått och gott som berör spelarna.

Vi skall skapa en verksamhet som hela tiden präglas av tanken att göra spelare bättre framför ett kortsiktigt resultattänk.

Vi skall vara en anhalt för de spelare som vill ta ytterligare kliv högre upp i seriesystemen. Vi har som målsättning att varje år kunna släppa vidare spelare från Gunnilse IS seniorverksamhet till elitfotbollen och detta ser vi som ett tecken på att vi bedriver en god och utvecklande verksamhet. Detta oberoende vilken divsionstillhörighet själva A-laget har.

2008 Damir Mehic (BK Häcken, Allsvenskan), Fuad Hyseni, Hannes Sahlin, Patrik Wallin (Qviding FIF, Superettan)

2009 Marco Kotilainen (Assyriska FF, Superettan), Niclas Elving (Örgryte IF, Allsvenskan)

2010 ?

Vi skall spela en utvecklande och underhållande fotboll som bygger på teknik, rörelse och passningsspel. Vi skall spela den mest attraktiva fotbollen i den seri

• 19 jan 2010 KIF DAM

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER OCH BETALA IN TILL ÅRSFESTEN !!!

• 16 jan 2010 Faktastund

Mohammad Ali Karimi Pashaki (persiska محمد علی کریمی ), född 8 november 1978 är en iransk fotbollsspelare.

Ali Karimi har varit en nyckelspelare i Irans fotbollslandslag, men blev avstängd på livstid tillsammans med tre andra spelare efter att ha burit gröna armbindlar under en match i Seoul, Sydkorea den 17 juni i protest mot påstått valfusk i presidentvalet. Han har kallats "trollkarlen från Teheran" och "Asiens Maradona" för sin tekniska skicklighet och goda speluppfattning.

• 12 jan 2010 Nisse

VÄLKOMMEN TILL EN RIKTIG KLUBBFEST
    Vi kombinerar Årsfest 2009 med en upptaktsfest för 2010.

TÖLÖGÅRDEN
    LÖRDAG 30 JANUARI 2010 KL 18.00
    PRIS 200kr

Vi bjuder på Välkomstdrink, en trevlig Matbuffé, En Öl eller ett glas vin till maten, Kaffe o kaka Och Underhållning, upptåg, allsång, dans och ALLT en riktig Klubbfest kan innehålla.

Nybygget-, Ungdom-, Herr- och Dam sektionerna får 10 min var på Scenen för lite prisutdelningar och/eller lite uppträdande.

Vi hoppas att DU kommer och tar med dig alla i ditt lag och respektive på denna festkväll! (Åldersgräns 18år)

Vi hoppas att denna fest skall bidra till att skapa en ännu bättre gemenskap i klubben mellan oss alla som är aktiva i KIF.

Anmälan och betalning sker till KIF kansli (0300-72895)
    senast den 20 Januari, på plusgiro 56 68 93-4
    Anmälan är bindande. Är du i behov av
    specialkost så meddela detta vid anmälan

Frågor kontakta KIF Dam Joakim 0730-226185

VARMT VÄLKOMNA

• 5 jan 2010 Kif

Ja, det blir en årsfest. Den 30 januari. Om ni går in under Dokument, så finns det en bifogad fil som heter Klubbfest ! Där finner ni all ínformation, nu är det bara att sprida detta vidare och anmäla sig så snart som möjligt!

• 16 nov 2009 NHFA

• 16 nov 2009 Friberg